Reklamacje

REGULAMIN ZWROTÓW I REKLAMACJI

  • Sklep internetowy www.bankasklep.pl akceptuje zwroty zakupionych towarów.
  • Towar należy wysłać na adres :
    Bańka Karolina Sobień ul.Brzozowa 19 84-200 Kąpino
  • W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki Kupujący ma prawo zwrotu, winien jest odesłać przesyłkę na podany wyżej adres wraz z wydrukowanym paragonem/fakturą dostarczonym drogą elektroniczną.
  • Aby dokonać zwrotu towaru należy uzupełnić i wysłać formularz .
  • Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie,  mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty,  itp.).
  • Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu w terminie do 14 dni od daty przyjęcia zwrotu, warunkiem jest jednak dołączenie potwierdzenia zakupu do zwracanego towaru.
  • Sprzedający nie przyjmuje zwrotów  wysyłanych do firmy za pobraniem, do innych punktów odbioru niż podany adres lub bez uprzedniego powiadomienia Sprzedającego o tym fakcie (telefonicznie lub mailem). Ponadto informujemy, że nie prowadzimy osobistego przyjmowania przesyłek pod wskazanym adresem.
  • Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru).
  • Kupujący ponosi koszt odesłania towaru.
  • Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową prosimy zgłaszać drogą elektoniczną na adres info@bankasklep.pl lub drogą listowną na podany wyżej adres w p.2

 

Formularz Reklamacji Towarów
  •  

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl